2010

Nytt år! Nytt decennium! Nya möjligheter!
Jag är tillbaka från småland och har haft en underbar ledighet. För första gången på typ 10 år så har jag undvikit att öva överhuvudtaget, och det tror jag var väldigt bra.
Nu känner jag en lust, en äkta lust att spela och öva igen och det var nog det som var mitt största bekymmer under slutet av 2009.

Har också insett att jag nog måste coola ner på tempot lite om jag ska palla denna termin. Har några riktigt roliga saker som jag ser framemot detta år men som även kräver enormt med energi och jag vill inte slösa det på oväsentliga saker. Det är väl det närmsta nyårslöfte jag kommit med i år.

För tänk efter, vi har bara ett liv. Ett liv som vi har möjlighet att styra dit vi vill och förverkliga våra drömmar. En dag så är allt detta slut, och hur vill du då känna dig när du ligger inför slutet och tittar tillbaka på livet?
Oftast har man svaret men ser ändå en massa hinder framför sig. Låt 2010 bli det år då hindren blir våra mål och våra drömmar blir verklighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0