kyckling

Jag lagar mat!!!! Och det är en stor bedrift för mig må jag säga. Vad sägs om wokad kyckling med grönsaker och pasta, låter ju smaskens eller hur!?
Har även börjat inse att man faktiskt kan laga massa saker med all skit man har i köket. Men varför köper man bönor och tonfisk som ändå står och möglar?! VARFÖR?! Eller är det bara jag som är knäpp? Förmodligen är det så!!

Idag var jag även ute och sprang. Mötte två uteliggare som satt ute i spåret i regnet och drack folköl. Dom verkade glada och hälsade glatt på mig. Tänkte faktiskt en sekund på att stanna till och snacka lite med dom, men det får bli en annan gång.

Nu är maten klar och jag ska njuta av måltiden med detta klipp:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0