.

Visst är det lustigt det här med karma? Eller om man ska kalla det för livets vågskål, hur vissa saker kan gå som på räls och vissa saker ständigt går på tomgång. Livet är ganska fascinerande faktiskt om man tänker efter lite..

Om 3 dagar har jag sommarlov men det känns ändå så sjukt långt borta. Beror nog till stor del att min vår har varit sjukt intensiv och jag har inte hunnit smälta allt som hänt senaste månaderna. Faktum är att det mesta som hänt det senaste året har varit livsavgörande på många sätt och vis, som jag börjar förstå först nu. Och jag är tacksam för allt som hänt, och även om det i stunden ibland kändes totalt hopplöst så var allt till det bättre.
Kan det vara ödet, eller beror det på hur man väljer att se på sin egen situation?!
Hursomhelst så kommer jag omprioritera vissa saker igen i mitt liv och jag ser framemot hösten enormt mycket.

Stay on the track säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0