Sommar

Nu har det gått ett tag sedan senaste blogginlägget.
Det är sommar vilket är helt underbart! Har börjat landa i lugnet som jag annars har väldigt svårt att hamna i. Det svåra för mig är att kunna slappna av i att göra ingenting, att inte vara på väg nånstans. Vissa verkar inte ha några som helst problem med att inte ha nånting att göra men jag blir verkligen toknojig efter en period av lugn o ro. Och det är ju faktiskt inte speciellt hälsosamt så det är ett projekt för mig.

Människor (inkl mig själv) är konstiga, gör konstiga saker och säger konstiga saker ibland. Och jag stör mig som tusan på det!! Det är ju förbaskat skönt på många sätt att alla är olika och unika på sina egna sätt, men vissa människor förstår jag mig verkligen inte på, och det är säkert inte menat att jag ska göra det heller!

Nåväl, hitills har min sommar varit grym! Vi har spelat på grill några lördagar i rad vilket har varit grymt roligt! Skitbra medmusiker och härlig atmosfär och självklart är maten tiptop!
Har haft jättebra period med övandet och själv märkt en utveckling i vissa moment. Dom sakerna jag egentligen hade tänkt öva på under sommaren får vänta iom att jag behöver ge lite mer tid åt det jag arbetat med under våren.

Denna man (och trio) har varit en enorm inspiration senaste tiden. Älskar deras lyhörda och luftiga spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0