The Scientist

Shit vilken lång dag det varit. Inledde dagen med mitt andra yogapass som även denna gången var stimulerande men fruktansvärt jobbigt. Jag visste inte att jag hade så många oanvända muskler i min kropp som bara väntat på att få aktiveras. Hörde jag någon säga träningsvärk? Hursomhelst så är yoga någonting jag verkligen ska försöka hålla kvar som träningsform, det är nog väldigt bra för mig och min allmäna rastlöshet.

Efter jobbet drog jag till Uppsala och såg på en konsert som jag fick friplåt till samma dag. Skitkul att träffa gamla bekanta där och höra skön musik, och på vägen hem i bilen passade jag på att sjunga för kung och fosterland till gamla goa hits med min vapendragare "iPod". Erkänn att bland det bästa som finns är att sjunga i bilen, för det är ingen jävel som kan höra dig och du kan ta i så du spricker och leka rockstjärna i din egen värld. I love it!!!!

Igår fick jag värsta coola låtidén och det resulterade i en helt ny låt efter lite pyssel. Det är så häftigt när idéerna bara flyter igenom en som en våg, var ett tag sedan jag kände så men igår dök rätta känslan fram helt plötsligt. Har ingen titel ännu, och jag brukar inte ha problem med det vanligtvis, men med denna vill jag att det ska vara hundra procent rätt titel. Återkommer när jag bestämt vad det blir.

En av mina favoritlåtar alla kategorier, så sanslöst vacker och enkel.

Kommentarer
Postat av: Fia

ah, detta e en av mina favoritlåtar med.....Nu bloggar jag också, dock inte lika kreavtivt som dej :)

2009-01-30 @ 16:29:09
URL: http://baziqfemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0