Toto shreds

Så var man igång och jobba igen. Känns faktiskt skönt nu efter ett tag och roligt att träffa sina elever och kollegor igen.
Igår åkte jag till Nalen för att se min kompis Sofia Jannok sjunga. Det var så jäkla bra! Grymt härliga låtar och fantastiskt kompband. En riktig höjdare och inspirationskick!!

Sist jag var på Nalen var våren 2005 då jag såg ett band som hette "Soul Sirkus" med en av mina forna förebilder Virgil Donati på trummor. Eftersom jag hade träffat honom några gånger i USA när jag pluggade där så mindes han mig och bjöd med mig på efterfest. Det var helt overkligt, jag satt och drack öl med min största idol och snackade massa skit. Eller jag satt mest och lyssnade för jag var så sjukt nervös. Sen kom det nån dum brud som hade sett honom på spelningen och började hångla med honom, mitt framför ögonen på mig. Då insåg jag att det kanske var läge för mig att dra hemåt, vilket jag gjorde. Men det var en sjukt rolig kväll!

På vägen hem igår lyssnade jag lite på Toto och kom att tänka på ett klipp på YouTube som är sjukt roligt med dom.
Lyssna och njut, eller inte ;-)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Helt galet häftigt Jonathan, sitta och snacka med självaste Virgil Donati :) Galet! Haha, hälsa från mig nästa gång ;) Tja / Edvin

2009-02-06 @ 22:10:17
URL: http://edden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0