Tidig morgon...för mig

Jag har oturen att ha ett rum som ligger precis över ett soprum, och imorse bestämde sig sophämtarna för att föra extra mycket oväsen tror jag bestämt. Jag är inte lättväckt men den smällen jag hörde, precis under golvet, fick mig att tro att ryssarna hade attackerat oss med allt dom hade. Att somna om efter det var ju bara att glömma, så jag lär vara som en zombie resten av dagen. Nu ska jag iväg på yoga, det blir första gången på nästan 3,5år så håll tummarna att jag inte gör illa mig i någon konstig ställning, hund/katt/sol hälsning och allt vad det heter.

Gammal klassiker nedan. Världens starkaste man Magnus Samuelsson visar var skåpet ska stå ;-)
Agneta Sjödins kommentar: "Du behöver inte slå så hårt" är ju oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0