Ojojoj

Inte trodde jag Yoga skulle vara så jobbigt som det var, men samtidigt oerhört avkopplande. Det blev uppenbart på kvällen när jag skulle öva en stund då jag kände mig jättekoncentrerad och lugn i allt jag gjorde. Detta måste bli en rutin för mig känner jag. Men först måste träningsvärken lägga sig, tar väl i mitt fall kanske en vecka...

I tisdags tog jag min första pianolektion på väldigt länge. Känns skitkul att komma igång med det igen och nu är det låtarna "all the things you are" och "Autumn Leaves" som jag ska lära mig. Jazzpiano är inte min starkaste sida men hursomhelst är det kul och nyttigt för mig som trummis att lära mig lite standardjazzlåtar.

Dagens YouTube-klipp blir en klassiker. Jag vill inte med denna video på nått sätt nedvärdera människor med religiösa åsikter, alla får tro vad dom vill, men detta mina damer och herrar, är humor på mycket hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0