I´m in love

Idag köpte jag dessa två fantastiska Hihatlock, handgjorda i Italien med ett helt gudabenådat sound. Jag var tvungen att köpa dom helt enkelt. Och det var faktiskt inte bara ett impulsköp, jag har varit på jakt efter ett par bra lock ganska länge nu. Kärlek vid första öronkastet!!



Och jag är stolt över mig själv för att jag verkligen har tagit tag dom sakerna jag ville uträtta denna vecka. Är inte riktigt klar än, men jag har ju hela helgen på mig. Tidsoptimisten i mig har återigen talat.

Nu ska jag gå och klippa mig är det tänkt, finns inget hårgelé eller spray i världen som kan få fason på mitt hår just nu.
Hade tänkt raka av allt men blev avrådd av susanna. Jag litar på hennes omdöme som tjej, dom har ju mer koll på det där med hår än vad killar har ;-)

Dagens YouTube klipp blir en riktig funkstänkare, detta ska bli helgens soundtrack för min del! Get loose och trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0