Back to work

Idag har vi haft första dagen på jobbet. Vi hade nätverksstudiedag, som det så fint heter, och har lyssnat på föreläsningar och spelat ensemble m.m. En rolig dag måste jag säga men att behöva gå upp redan vid 8.15 var rena döden för mig, men efter 2 koppar kaffe vaknade jag till.

Har fått låna X antal pocketböcker av Susanna och just nu läser jag "The Dirt" om bandet Motley Crue:

Vilka störda människor det finns i denna värld. Om allting dom berättar är sant (vilket jag förmodar) kan jag inte annat än tycka synd om dessa stackars krakar, för dom kan inte må hyfsat bra idag. Läs den, ni kommer tappa hakan över vissa stories!!


Imorse när jag åkte till jobbet så hade jag min iPod på shuffle och då dök denna låt upp med Foo Fighters.
Underbar låt verkligen!!


Nu ska jag äta och vila lite för att sen åka iväg och försöka vara lite kreativ. Känner att denna tidiga morgon fick mig lite ur balans men jag tror att det är bra för mig att vända dygnet, lite åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0