80-talet

Visst var det en härlig tid? Även fast jag var en liten skitunge under hela 80-talet så inbillar jag mig att livet var mycket lättare då för dom flesta. Titta bara på hur man klädde sig, tyder inte det på en enorm självironisk epok där man sket i vad andra tyckte? Jag kan ha fel, det kanske var ett rent och skärt Helv¤%e att växa upp som tonåring under 80-talet. Alla timmar framför spegeln för att fixa frillan var kanske det jobbigaste under den här epoken, inte ens killarna slapp detta gissel tydligen.


För att inte prata om denna omåttligt populära duo (som tydligen ska göra comeback!!!!).
Musikvideon här är typisk för 80-talet tycker jag.

HUR tänkte dom egentligen när dom gjorde den här videon?!?!?
Kunde dom inte valt en bättre miljö än en sunkig replokal med instrument över hela bakgrunden?! Varför inte låtit några hoppa in och låtsas spela på instrumenten?! Och what about the guy som sitter ner till höger i bilden i början av klippet vid datorn?!?!? VAD GÖR HAN DÄR?!?!? Jag fattar ingenting!
Måste dock försvara Lili & Susie med att dom var OTROLIGT heta under denna tid. Och dom är ju fantastiska sångerskor, eller hur? ;-)


Vad tyckte ni om 80-talet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0