Little Mac

Kan nån förklara för mig varför det är sån hysteri kring victorias och daniels bröllop nästa sommar?!
Ärligt talat, bryr nån sig?! Bara dom inte använder mina skattepengar till spektaklet så är jag nöjd.

Nåväl, idag ska jag åka ner till mina hemtrakter och spela i helgen. Ska bli skitkul och jätteskönt att träffa familjen igen.
Senaste dagarna har jag haft en liten svacka med trummorna. Inget jätteallvarligt, men alla som sysslar med någon form av konstnärlig aktivitet vet att det går upp och ner ibland. Oftast brukar svackorna föra med sig något gott så jag väntar på den dagen då jag inser det.

Tänk om man var en lika stark fighter som "little mac". Han är min hjälte!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart man bryr sig om deras bröllop, det är ju hur romantiskt som helst. Speciellt när det är kungligt! Skulle göra allt för att få vara med bland alla prinsar och prinsessor! Barndrömmarna släpper aldrig! Jag väntar fortfarande på att min prins ska komma på sin häst, vinna över draken och väcka mig med en kyss! Hihihihihi...

2009-03-03 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0