Måndag

Har inhandlat en ny cymbal som jag suktat efter ett tag.

Om jag ska försöka använda adjektiv för att beskriva den så låter den: Varm, kärleksfull och omtänksam. 
Håll med om att det låter som en riktigt bra cymbal!!
Så min helg har till största del bestått i att lära känna denna nya bekantskap. Vi börjar komma bra överens hon och jag.

Annars är det som vanligt, ny vecka med nya utmaningar och sedan är det sportlov.

Till alla er gamla NES-diggare kommer här en nostalgitripp som man nästan blir tårögd av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhh ljuva minnen!!! Så många spel man glömt bort. Det där motorcross spelet där man hoppade kommer jag ihåg var riktigt kul. Nu ska jag FAKTISKT skriva en blogg :)) Sköt (om) dej!!

2009-02-16 @ 18:12:39
URL: http://baziqfemine.blogg.se/
Postat av: Roland Chantre

Den cymbalen låter säkert utomordentligt vemodig, ödslig och..alldeles..underbar. Det syns ju på den!

2009-02-17 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0