Life in Technicolor

Åh härliga söndag, vaknade utvilad och redo för en ny härlig dag. Tillbringade hela dagen med trummorna och pianot igår och det var precis vad jag behövde, en hel dag för mig själv. Lite nya idéer till nya låten och även ett tema till en annan ny låt kröp fram under dagen.

Och igår öppnade dom en pizzeria precis utanför där jag jobbar. Det är nu min disciplin kommer att testas på riktigt! Hur frestande är det inte att ta en stor pizza efter en lång dag på jobbet?! Hoppas pizzorna är skitäckliga så att det inte blir svårt att undvika stället.

Och så hittade jag den här videon till Coldplays senaste singel, en remake på "Life in Technicolor".
Jag är helt förälskad i videon, och i låten självklart, framförallt vid 1.44, jättestark melodi över riffet som låten bygger på.
Ska bli sååå grymt att se dom igen i aug på stadion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0