tlött...

Hade en fantastiskt trevlig kväll igår med Ruth. Vi gjorde söder och spenderade mesta av tiden på scandic malmen där man nästan alltid får sittplats och kan prata med varandra utan att skrika.
Under kvällen så träffade jag även inte mindre än FEM gamla bekanta på olika ställen i sthlm. Det var speciellt roligt att träffa min kusin Jill som jag inte sett på mycket länge. Helt otippat att springa på henne en lördagkväll i sthlm.
Nu idag har jag försökt öva (vilket inte gick så bra) och sedan repat några timmar på skolan. Nu däremot ska jag se bio och inte tänka på annat än popcorn och film!! Imorgon blir ännu en lång dag i skolan men på onsdag, då jäklar är det Steve Gadd på fasching! Yeah!!
Denna video får mig alltid på lite bättre humör när jag känner mig låg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0