Spring spring spring

I förrgår sänkte jag min 10km tid till 52:25. Det är en förbättring med 3 min sen senast, och det kändes dessutom mycket bättre. Efter att jag fått i mig mat och mycket vatten så slog jag slag i saken...jag anmälde mig till Sthlm Marathon 2010!! Jag har nog inte fattat riktigt vad jag har gett mig in på men nu ska det fanimej bli av!

En rolig sak är att jag hittade en gammal dagbok där jag hade skrivit några mål som jag ville uppnå i mitt liv.
Väldigt många kunde jag bocka av men ett som stod där var just att springa ett marathon. Och sedan också att hoppa bungyjump, men det får jag omvärdera tror jag, är sjukt höjdrädd!!

Snart är det helg, ska bli grymt skönt även fast det är spelning och rep och övning på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0