Sköna maj

Ja kära blogg, det går längre och längre tid mellan varje blogginlägg, jag ber om ursäkt!
Försöker minnas tillbaka på vad som hänt sen senast. Jag är grym på att göra listor så jag gör en + och - lista över senaste tiden.

+ listan:

- Kom in på Ackis
- Spelat med mina barndomshjältar Trazan & Banarne
- Bytt trumskinn på trumseten, vilket resulterar i att det är en fröjd att spela på dom varje dag
- Kommit halvvägs igenom Clair De Lune
- Det är snart sommar

- listan

- Många oväntade utgifter
- Oklart hur jobbet blir i höst
- Skumma människor
- Sjukt mycket med jobbet framöver, delvis +
- Måste hitta nån vettig person som vill hyra ett rum i lägenheten, tänk att det finns så mycket idioter i vår värld. En snubbe ringde och frågade när han kunde flytta in...utan att presentera sig eller fråga nått...IDIOTER!!!!


Alltså, kan man annat än älska denna människa för sin genialitet, humor och orginalitet?
Killen spelar i sin badrock och gör det med stil!! Detta är även en stilstudie i hur man spelar trummor i ett storband. Sättet han backar upp bandet, leder bandet dynamiskt, prickar in figurerna är makalöst!! Kan bara fantisera om hur det skulle varit att vara där och hört det live, vilket tryck!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Asså halååååå!!! Min Dsi kanske inte kan nacksvinga men ojojoj vad den kan rocka fett ( vet inte vad det betyder, men kidsen säger så och det låter sååååå PÅ!

Och TRAZAN och BANANE!!!!!Kiddin me??? Har du jammat med dom. Hur avundsjuk e inte jag i denna stund (och din iPHONE har INGET med saken att göra.....vi LAGLYDIGA behöver ingen fartvarnare) :)))

2009-05-03 @ 19:05:53
URL: http://baziqfemine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej grannen! Va kul att du hittade till min blogg. Vet att det var ett tag sen du yttrade dig på mina sidor. Jag är tyvärr sämst på att höra av mig, men nu e jag här. Mkt trevliga funderingar du har på din blogg. Kommit in på Ackis? Grattis! Vad blir det av dig då? Pretentiös jazztrummis? Hoppas inte! ;-)

2009-05-11 @ 21:16:49
URL: http://violinista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0