Mars & Venus

Nu är ett delmoment för mars månad avklarat för min del. Känns så otroligt skönt att få gå vidare och jag ser framemot dom kommande veckorna.
Har haft 2 väldigt spännande och innehållsrika veckor. Har fått jättemycket stöd av mina vänner och framförallt av Anna som har betytt mycket för mig senaste tiden. Det finns verkligen goda människor därute som (trots att man inte känner varandra så väl) kan göra goda saker för andra medmänniskor. Tack Anna för din energi och ditt stöd!

Har haft en låt i huvudet hela tiden senaste tiden. Ni vet en sån låt som bara växer och växer ju mer man lyssnar på den.
Det är återigen Coldplay och deras Amsterdam. Det är så bra att man vill dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0