Friddag (frukost + middag)

Sista dagen på jullovet, och lagom tills terminsstart har jag lyckats att vända dygnet heeeelt och hållet. Starkt jobbat Jonathan!! Blir nog en rolig första vecka för mig!

Och mina nyinköpta Hihatlock är helt fantastiska, låter ta mig tusan bra till allt. Tänk att två stycken metallbitar kan få en människa att gå i taket av förtjusning. Ganska nördigt och vackert på samma gång tycker jag.

Idag ska jag och Martin sticka till gymmet och försöka upprätthålla vår söndagsträning. Det här blir 3:e gången faktiskt, fast det har varit uttspritt på ett tag iofs. Sen har jag en massa saker på jobbet jag måste göra, och även sitta lite med studion.

Häromveckan återupptäckte jag även mina gamla stora idoler East 17 (jag vet, mycket pinsamt). Men detta var innan jag började spela trummor och hittade nån slags vettig identitet. Jag tycker fortfarande ta mig tusan att det är bra musik, och Brian är den coolaste av dom alla. Jag trodde dock länge att detta var HipHop dom dansade och kallade mig själv därför för HipHopare under denna mörka tid av mitt liv. Tur att jag växte upp i småland där ingen ändå fattade vad det var för då hade jag säkert åkt på så mycket stryk. Jag och min kompis Deson brukade dansa och mima till deras låtar i hans lada och drömma oss bort att vi var dom coolaste killarna i världen. Vi var fantastiskt seriösa, och det blev extra tydligt då vi, nästan 15år senare, träffades på juldagen och kunde alla dansstegen utantill!! Då förstår ni hur mycket vi övade!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tror faktiskt att det är kriminellt. Om inte så ska jag snart se till att det blir det. Två veckor av den här tortyren. Usch. Bra att du inte rakade av dig håret.

Hoppas att du har en bra dag.

Kram/S

2009-01-14 @ 15:29:01
URL: http://susei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0