MEGAREA!!!

Tyder inte detta på en desperation från butikens sida?
Och det faktum att det är en pojkdocka iklädd en tomtedräkt och en alldeles för stor tomtemössa gör ju hela grejen lite spooky tycker jag. Bilden är tagen i mitten av januari dessutom!!!! Och nej, jag gick inte in i butiken för att fynda!


Nu behöver jag verkligen kaffe känner jag, sticker nog till skolan och brygger en kanna och sätter igång med dagens bravader.

Lyssnade igår på Bleed med Meshuggah på vägen hem från stan, en sån låt som tränger igenom bly och stundtals får nackhåren att resa sig. Videon är riktigt grotesk också, så ni som har svagt hjärta ska nog undvika klippet nedan.


Kommentarer
Postat av: Kusin Fia

Hej inte visste jag att du bloggade. Har suttit och läst och haft riktigt roligt åt Lili och Susi klippen. Det var ju mina förebilder på 80 talet (inte konstigt man blev som man blev) Jag blr nästan sugen att börja blogga själv, man har ju så mycket visdom att dela med sej av :) ha det toppen och hoppas vi syns snart

2009-01-18 @ 13:55:11
URL: http://www.baziqfemine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0