Sociala klubben

Min rumskompis Susanna anmärkte precis på hur fantastiskt osociala vi är med att ha varsin laptop i knät, slötitta på tv och sitta 1 meter ifrån varandra och inte säga ett ljud till varandra. Det är tydligen dagens sätt att "umgås" har jag hört. Visst var det bättre förr utan datorer och mobiltelefoner!? Fast YouTube kunde få uppfunnits på 80talet tycker jag!

Minns den gamla goda tiden när det enda bekymmer man hade var att bestämma vad man skulle leka för något på dagarna. Antingen blev det kurragömma med dunk (en riktig klassiker), datten eller spela in trickfilmer/batmanfilmer (som för övrigt förtjänar utmärkelser för storartade skådespelarinsatser, eller hur fia?). Haha!

Lång dag idag, jobbat i prinicp 12h i sträck och orkade inte öva något ikväll. Kan väl vara bra med en ledig kväll/natt då och då.

Är detta vad man kallar "att stjäla showen" måntro?

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, jo jag har redan mitt Oscar-tal redo :) Det var bättre förr (bara gamla människor säger ju så....e vi gamla???)

Vore det inte dax för datten snart bara för att se hur länge man orkar....

2009-02-03 @ 16:48:28
URL: http://baziqfemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0