Jullov

Om några dagar är det äntligen jullov och det kommer extremt lägligt. Det har varit lite väl mycket senaste tiden, både på gott och ont. Så mycket roliga saker har hänt denna höst och jag älskar verkligen mitt liv just nu. Är oerhört tacksam över att ha så förstående vänner, en familj som alltid finns där för mig och duktiga medmusikanter som sporrar mig att bli bättre.

Jag hade en bild av vad jag trodde skulle vara mest utvecklande på skolan, men vissa saker har varit mer betydande för mig än jag trodde. Tror jag har kommit en längre bit på vägen till den insikt jag hela tiden strävar efter över hur jag vill låta som musiker. Vägen dit tar aldrig slut, men jag börjar inse att vägen dit kan vara väldigt kul och lustfylld. Det ger mig hopp om livet och att det finns en mening med allt det jag gör och det som jag prioriterar bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0