Back in town

Känns både skönt och lite surt att vara tillbaka. Idag är det den 1:a aug, börjar jobba om 10dagar och skolan om 23dagar. Men innan det har jag en lista med saker jag måste göra innan sommaren officiellt är över.

Spelningen i Storebro med allsången var en riktig succé! Publikrekord och bra artister gjorde det till en toppenkväll som jag sent kommer glömma!

Tack vare brorsan har jag lyssnat lite mer på Queen och insett vilken fantastisk sångare Freddie Mercury var! Och vilka moves han hade!! Titta på detta klipp och njut av Freddies livsglädje.


Kommentarer
Postat av: Jee

Av någon anledning upptäckte jag inte Queen förräns efter Freddies död!?! En speciell röst! Ful-snygg skulle jag säga men grym och träffsäker. Who wants to live forever är en stor favorit !!

2009-08-08 @ 04:07:00
URL: http://jesperjee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0