Nystart

Ok damer och herrar. Detta är ett försök att vara lite hipp och börja blogga på riktigt (får se hur länge det håller).
Jag tror jag kommer inrikta min blogg på saker som berör mitt musicerande, mitt vanliga liv och även kanske lite andra livsnödvändiga saker, som en massa roliga länkar till YouTube (som jag aldrig skulle kunna klara mig utan) Thank god for YouTube!!

Äh, vad tusan, vi börjar med ett klipp på en gång!!!


Detta klipp har fått mig att bokstavligen ramla ur stolen av skratt. Dom som gjorde den här reklamfilmen måste haft så himla roligt när dom gjorde det här! Kvinnan som får badsalt & en handduk förtjänar ta mig tusan en Oscarstatyett för sin insats!!!!

Idag har jag hängt med min fina vän Lena. Hon var mitt stora stöd i shoppingdjungeln och förklarade vad som var hot and not ;-) Hon är bra hon Lena. 
Sedan fikade jag även med Lena, och Ruth & Ewa som jag inte sett sen högstadiet, jättekul att träffa dom igen!!

 

Tänkte ett tag att försöka summera år 2008 i Jonathans liv. Väldigt mycket har hänt, vissa bra och vissa oerhört tunga saker men jag känner nog för att börja skriva om mitt liv som det är just nu, och just i denna sekund har jag siktet inställt på att dra till övningsrummet några timmar. Mer om livet i övningsrummet en annan gång.

Och snart är det ett nytt år, och 2009 kommer bli ett alldeles underbart år, det känner jag på mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0