We can work it out!

Denna vecka kommer bli bra, det känner jag på mig! Måndagmorgonen kunde inte bli bättre än när telefonen ringer och jag blir erbjuden skjuts in till skolan. Jag har inget problem med att pendla, faktum är att jag gillar det och tycker det är avkopplande, men idag var det skönt att få slippa det.

Förra veckan var väldans trevlig och intensiv. Avslutade veckan med att se på Gustav Holsts "planeterna" i berwaldhallen. Mycket mäktigt och sedan blev det roligt häng efteråt.

Det känns som att det var längesedan jag var nere i småland nu. Saknar min familj väldigt mycket och jag hoppas på att kunna åka ner om några helger.  Behöver verkligen ett avbrott snart från allt som händer, har inte haft så mycket tid att reflektera över saker som har hänt på sistone. För övrigt så gillar jag det ordet...reflektera! Låter vuxet!

Nu är skjutsen här, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0