Lördag

Idag har det varit en skön slappardag, massa YouTube med pizza och läsk. Dagens YouTube klipp blir med The Verve och deras hit "Bittersweet Symphony". Undebar låt!! Gåshudsmaterial vid 1:47.



Igår hade jag en jättebra övningsession, det känns som att vissa saker börjar lägga sig på plats nu. Men som med allt annat i livet så är det en process som behöver tid att utvecklas och mogna fram naturligt. Sakta men säkert.

Jag skulle kunna döda för en kopp kaffe nu, min bryggare är paj och det finns inget café som är öppet nu tror jag. Får väl pallra mig ner till Statoil om jag ska ha en kopp.

Avslutar dagens blogg med introt till en serie jag följde som liten skitunge. SuperTed!!! Vilken hjälte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0