tur i oturen..

I helgen hände det som i min värld ligger 10 i topp på värsta sakerna som kan hända en...mobilen blir stulen!!
Man tror inte det kan hända en själv, utan inbillar sig att sånt händer ju bara andra. Nåväl...det kunde varit MYCKET värre, och dessutom hittade jag en räddare i nöden.......trumvirvel............iPhone!!!!!!!!!!
Shit vilken mobil det är, den har typ allt som man kan önska sig: kamera, wifi, gps, grymma applikationer som metronom, digitalpiano, fartkameravarnare (I know, hur bra som helst!!!!) och det bästa av allt är att man kan ringa med den också!! Sweeeet!!

Var det kanske till och med meningen att min mobil skulle bli snodd så att jag kunde få njuta av iPhone´s existens?! Jag börjar tro det mer och mer. En annan sjukt intressant grej är att jag träffade 3 människor inom loppet av två dygn som jag inte sett på typ 7-8år pga av att mobilen blev stulen (dels när jag letade efter den på natten och även när jag köpte min nya). Det hade ALDRIG hänt om jag hade haft kvar min Nokia! En ren slump, eller rent utav ödet???

Mitt försök med att lära mig Clair de Lune går ganska bra faktiskt. Har lärt mig hälften av stycket nu utantill, men tempot är inte i närheten av vad det ska vara i original. Men det går framåt hursomhelst, och det är skitkul att öva på dessutom!

Kom ihåg, när allt känns som sämst så kanske det finns en mening bakom det, ett syfte för att öppna nya dörrar.....eller för att köpa en ny telefon!
Och om du behöver tröst nångång så kan du alltid lyssna på denna snubbe och tycka att det är ganska skönt att vara dig själv för en stund!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.hur gar det med din nya kompis? hoppas ni trivs ihop. sjalv sitter jag och skriver pa min nya familjemedlem...dsi. darav den engelska dialakten. har inte hittat aao om du fattar vad jag menar :)) hoppas du har lika fint vader som vi har. ska ta kaffe i solen nu. kram

2009-05-01 @ 07:43:52
URL: http://baziqfemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0